מארזים וקופסאות
מתי יצא לך להיכנס לסופר ולקנות מוצר מחברה שאינך מכיר רק בגלל האריזה המושכת שלו? לעיתים איננו יודעים מה בדיוק מכיל המוצר ואיזה חברה טובה יותר. כאן נגלה שהצרכן שעומד מול אותם מוצרים שוקל איזה מהן עדיף. גם אם לא תודה בכך זה בוודאות קרה לך ולא מפני איכות המוצר אלא בגלל האריזה. כשחושבים על עיצוב אריזות קרטון יש לכך חשיבות רבה על שיווק המוצר והיא קובעת את הרושם הראשוני שעושה המוצר על הצרכן כשהוא ניגש למדף. תפקידה של האריזה היא להביא לעליית המכירות של המוצר והעלאת הרווחים.